مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 شهریور 1401 ساعت 15:572022-09-18سياسي

اعتبارات اسناد خزانه 100 درصد جذب شود/ احمدزاده به کدام دستگاه هشدار داد؟


استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه روند جذب اعتبارات نقد و اسناد خزانه استان در حال انجام است، گفت: ظرف روزهای آینده 100 درصد اعتبارات جذب شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج، ششمین نشست شورای برنامه ریزی و توسعه کهگیلویه و بویراحمد با حضور حجت الاسلام موحد نماینده چهار شهرستان کهگیلویه، چرام، لنده و بهمیی و مهدی روشنفکر نماینده مردم بویراحمد، دنا و مارگون در از جذب اعتبارات اسناد خزانه و نقد داشتند و از آنها می خواهم امروز و فردا همه تلاش خود را انجام دهند، و 100 درصد اعتبارات را جذب کنند، هشدار ما بیشتر متوجه راهداری است، همچنین مبادله موافقت نامه های سال 1401 سریعتر انجام شود.

وی با بیان اینکه بخش اقتصادی اهتمام بیشتری در حوزه سرمایه گذاری داشته باشد، افزود: منابع طبیعی و محیط زیست موظف هستند ظرف 10 روز استعلامات را پاسخ دهند تا در کار مردم تاخیری ایجاد نشود.

احمدزاده با اشاره به بلاتکلیفی در برخی پروژه های سفر ریاست جمهوری گفت: در حوزه کشاورزی 50 مرغداری باید ایجاد شود اما تاکنون کاری صورت نگرفته که با توجه به مشکل اشتغال در اکثر شهرستان ها این کار هر چه سریعتر انجام شود.

احمدزاده عنوان کرد: چندین ابر پروژه از جمله پتروشیمی گچساران، سد چم شیر، جاده پاتاوه- دهدشت و کارخانه قند یاسوج در سطح استان احداث و در مرح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعتبارات اسناد خزانه 100 درصد جذب شود/ احمدزاده به کدام دستگاه هشدار داد؟

اعتبارات اسناد خزانه 100 درصد جذب شود/ احمدزاده به کدام دستگاه هشدار داد؟