مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 شهریور 1401 ساعت 12:022022-09-18فرهنگي

میزبانی تئاتر شهر از یک نمایش ویژه در حوزه تئاتر مقاومت


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی مجموعه تئاتر شهر، تئاتر «پاره هایی از چند زندگی» به نویسندگی کیانوش احمدی و تهیه کنندگی و کارگردانی شیوا دیناروند عنوان یکی از جدیدترین آثار نمایشی مجموعه تئاتر شهر در حوزه تئاتر مقاومت و .

- پاره هایی از چند زندگی عنوان یکی از تازه ترین آثار نمایشی مجموعه تئاتر شهر است که از روز 31 شهریور به کارگردانی شیوا دیناروند در تالار قشقایی اجرای خود را آغاز خواهد کرد.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی مجموعه تئاتر شهر، تئاتر پاره هایی از چند زندگی به نویسندگی کیانوش احمدی و تهیه کنندگی و کارگردانی شیوا دیناروند عنوان یکی از جدیدترین آثار نمایشی مجموعه تئاتر شهر در حوزه تئاتر مقاومت و دفاع مقدس است که از روز پنجشنبه 31 شهریور همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس در تالار قشقایی این مجموعه به صحنه خواهد رفت.

این اثر نمایشی روایت گر بخشی از زندگی شش زن است که خاطرات روز خواستگاری و ازدواجشان در کنار قسمت هایی از روز های پر فراز و نشیب زندگی در کنار همسرانشان را روایت می کنند.

شیوا دیناروند درباره انگیزه های خود برای به صحنه بردن این اثر نمایشی گفت: یکی از بزرگ ترین آسیب های جنگ به زنان مربوط می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

میزبانی تئاتر شهر از یک نمایش ویژه در حوزه تئاتر مقاومت

میزبانی تئاتر شهر از یک نمایش ویژه در حوزه تئاتر مقاومت