مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 شهریور 1401 ساعت 11:522022-09-18اقتصادي

درجه شهرداری قیدار با حکم وزیر کشور ارتقا یافت


شهردار قیدار از ارتقای رتبه شهرداری قیدار به درجه 8 خبر داد و گفت: این مهم پس از بررسی شاخص های عمومی و اختصاصی در نظر گرفته شده در کمیته تخصصی بررسی درجات شهرداری های وزارت کشور صورت پذیرفت و پس از تایید استحقاق ارتقا رتبه شهرداری قیدار به استاندار محترم زنجان ابلاغ شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، سیدمصطفی موسوی امروز در جمع خبرنگاران از ارتقای درجه شهرداری قیدار به 8 پس از 12 سال خبر داد و اظهار داشت: وزارت کشور شهرداری ها را بر اساس ظرفیت، امکانات و خدماتی که به شهروندان ارائه می شود، تامین منابع مالی و بودجه ای و بررسی عملکرد شهرداری ها به درجات یک تا 12 تقسیم بندی می کند.

  به گفته شهردار قیدار، بر اساس درجه بندی وزارت کشور، درجه 12 به شهرداری تهران، درجات 10 و 11 معمولا مربوط به مراکز استان ها اختصاص یافته و طبیعتا درجه یک نیز پایین ترین درجه و شهرداری های جدیدالتاسیس محسوب می شود.

  موسوی با بیان اینکه کمیته تخصصی فعال در وزارت کشور با در نظر داشتن شاخص های پیشرفت و توسعه یافتگی شهرها، عملکرد شهرداری ها را در چند حوزه مورد بررسی قرار داده و در صورت کسب امتیاز مورد نظر و حدنصاب امتیازات تعیین شده، درجه شهرداری را اعلام می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درجه شهرداری قیدار با حکم وزیر کشور ارتقا یافت

درجه شهرداری قیدار با حکم وزیر کشور ارتقا یافت