مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 26 شهریور 1401 ساعت 19:222022-09-17سياسي

ضرورت تکمیل زیرساخت های شهرک شهید کشوری


فرماندار اصفهان نسبت به لزوم تسریع در تکمیل زیرساخت های شهرک شهید کشوری تاکید کرد و گفت: اطلاع رسانی و ارائه تقویم زمان بندی برای اتمام پروژه ها و بهره برداری از آن ها توسط دستگاه های اجرایی باعث امیدآفرینی در جامعه می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از روابط عمومی فرمانداری اصفهان، محمدعلی احمدی فرماندار اصفهان در جلسه بررسی مسائل و مشکلات شهرک شهید کشوری، با تأکید بر لزوم همکاری و هم افزایی دستگاه های اجرایی برای رفع مسائل و مشکلات مردم در شهرک شهید کشوری، اظهار داشت: باتوجه به سکونت تعداد قابل ملاحظه ای از شهروندان در این شهرک و کمبود خدمات و امکانات تا زمان طی مراحل قانونی و تأمین خدمات مطابق سرانه های خدماتی، کمیته ای متشکل از شهرداری، شورای شهر و اداره راه و شهرسازی تشکیل و تصمیمات لازم پیرامون تعیین تکلیف املاک اتخاذ شود.

وی افزود: اتاق اصناف با همکاری دستگاه های ذی ربط بایستی نسبت به هدایت سرمایه گذار و صدور مجوز برای واحدهای نانوایی و دیگر واحدهای صنفی مورد نیاز مردم در این شهرک اقدام نماید.

  احمدی تصریح کرد: اداره راه و شهرسازی ملزم به تأمین زمین مورد تأیید نیروی انتظامی برای احداث کلانتری و راهور در مجموعه شهید کشوری است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت تکمیل زیرساخت های شهرک شهید کشوری

ضرورت تکمیل زیرساخت های شهرک شهید کشوری