مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 25 شهریور 1401 ساعت 18:272022-09-16حوادث

واژگونی تانکر حامل 17 تن گاز مایع در اصفهان/ انفجار تانکر مهار شد


مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: عصر امروز در اتوبان آزادگان روبه روی پالایشگاه، تانکر حامل 17 تن سوخت LPG (گاز مایع سیلندر) واژگون شد.

- منصور شیشه فروش مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان در گفت وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به حادثه واژگونی تانکر گاز اظهار داشت: عصر امروز در اتوبان آزادگان روبه روی پالایشگاه تانکر حامل 17 تن سوخت LPG (گاز مایع سیلندر) واژگون شد.

وی با بیان اینکه این تانکر گاز از انبار شهید منتظری بارگیری و به سمت تهران در حرکت بود که به دلیل خطای انسانی در اتوبان آزادگان واژگون شد، افزود: بلافاصله آتش نشانی، پلیس راهور و نیروی انتظامی در محل حادثه حضور پیدا کردند و یک حلقه حفاظتی ایجاد کردند و پلیس راهور ترافیک را به لاین دیگر انتقال داد تا اطراف تانکر ایمن سازی شود.

  شیشه فروش با بیان اینکه راننده تانکر نیز دچار مصدومیت سطحی شده است که در محل حادثه توسط اورژانس مداوا شد، گفت: جرثقیل به محل حادثه اعزام شده تا تانکر واژگون شده را منتقل کند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان با بیان اینکه روزانه بیش از هزار و 300 تانکر از انبار شهید منتظری برای 14 استان سوخت توزیع می کند، بیان کرد: در چهار ماهه نخست سال 135 هزار تانکر از استان اصفهان به 14 استان دیگر سوخت رسانی کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واژگونی تانکر حامل 17 تن گاز مایع در اصفهان/ انفجار تانکر مهار شد

واژگونی تانکر حامل 17 تن گاز مایع در اصفهان/ انفجار تانکر مهار شد