مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 25 شهریور 1401 ساعت 16:222022-09-16سياسي

آغاز سال تحصیلی دانشگاه تهران به صورت حضوری از 27 شهریور


بخشی از این آیین به صورت متمرکز برای همه نودانشجویان در مصلی برگزار خواهد شد و ادامه مسئولیت اجرای برنامه برعهده روسا و معاونان فرهنگی و اجتماعی دانشکدگان و دانشکده ها است.

- بخشی از این آیین به صورت متمرکز برای همه نودانشجویان در مصلی برگزار خواهد شد و ادامه مسئولیت اجرای برنامه برعهده روسا و معاونان فرهنگی و اجتماعی دانشکدگان و دانشکده ها است.

سال تحصیلی جدید دانشگاه تهران به صورت حضوری در همه مقاطع و همه گرایش و رشته ها از 27 شهریور ماه آغاز می شود و آیین استقبال از نودانشجویان 6 مهر ماه 1401 در مصلی دانشگاه تهران برگزار خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازروابط عمومی دانشگاه تهران، هادی بهرامی احسان، معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه تهران درباره آیین ویژه استقبال از دانشجویان جدیدالورود دانشگاه تهران گفت: بر اساس مصوبه هیات رییسه و شورای فرهنگی دانشگاه تهران، آیین استقبال از نودانشجویان دانشگاه تهران در ششم مهر ماه برگزار خواهد شد.

وی افزود: در روز ششم مهر ماه، پذیرش 4 هزار دانشجوی جدیدالورود از محل سر در اصلی دانشگاه تهران انجام خواهد شد و با هماهنگی های بعمل آمده، دانشجویان ورودی های قبل بخش بزرگی از مدیریت آیین استقبال از نودانشجویان را برعهده خواهند داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز سال تحصیلی دانشگاه تهران به صورت حضوری از 27 شهریور

آغاز سال تحصیلی دانشگاه تهران به صورت حضوری از 27 شهریور