مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 25 شهریور 1401 ساعت 11:222022-09-16سياسي

اجرای دریابست در آبهای هرمزگان از 1 تا 15 مهر


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس ازبندرعباس، ابراهیم عالی زاده معاون صید و بنادر ماهیگیری شیلات هرمزگان امروز در کمیته مدیریت صید استان هرمزگان که با حضور نماینده دریابانی، نماینده پژوهشکده اکولوژی خلیج فارس و دریای عمان، نماینده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، نماینده تامین اجتماعی، سرپرست یگان حفاظت منابع آبزیان شیلات هرمزگان، روسای شیلات شهرستانهای استان هرمزگان و جمعی از جامعه صیادی برگزار شد پیرو ابلاغ سازمان شیلات ایران از اجرای طرح دریابست در کمیته مدیریت صیداز یکم تا پانزدهم مهرماه سال جاری خبر داد.

وی افزود: براساس برنامه ریزی های انجام شده این طرح قبل از شروع صید میگو و در تمام صید گاه های استان هرمزگان اجرا می شود.

عالی زاده با اشاره به همکاری استانداری، نیروهای نظامی و انتظامی،  پژوهشکده اکولوژی خلیج فارس و دریای عمان و همه دستگاه های مرتبط در اجرای این طرح، خاطر نشان کرد: در مدت اجرای این طرح در صورت مشاهده کوچکترین تخلف در کمیسیون رسیدگی به تخلفات صیادی و محاکم قضایی رسیدگی می شود.

معاون صید و بنادر ماهیگیری شیلات هرمزگان در این نشست با اشاره به اجرای موفقیت آمیز طرح دریابست هرمزگان در سال های گذشته گفت: این طرح از سنت های صیادان در سالهای دور بوده است و نزدیک به دو دهه پیش در استان توسط خود صیا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای دریابست در آبهای هرمزگان از 1 تا 15 مهر

اجرای دریابست در آبهای هرمزگان از 1 تا 15 مهر