مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 25 شهریور 1401 ساعت 10:522022-09-16فرهنگي

«تماشای واقعه» همزمان با اربعین از شبکه تماشا پخش می شود


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی شبکه تماشا، داود نجفی برزگر تهیه کننده برنامه «تماشای واقعه» گفت: سری جدید برنامه «تماشای واقعه» همزمان با اربعین حسینی از امشب تا پایان ماه با حضور کارشناسان مختلف در عرصه هنری و پژوهشی روی آنتن شبکه تماشا می رود.

- تماشای واقعه همزمان با اربعین از شبکه تماشا پخش می شود تماشای واقعه با اجرای ابوالفضل اینانلو هر شب با حضور کارشناسان مختلف در عرصه هنری و پژوهشی ساعت 22 روی آنتن می رود.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی شبکه تماشا، داود نجفی برزگر تهیه کننده برنامه تماشای واقعه گفت: سری جدید برنامه تماشای واقعه همزمان با اربعین حسینی از امشب تا پایان ماه با حضور کارشناسان مختلف در عرصه هنری و پژوهشی روی آنتن شبکه تماشا می رود.

وی افزود: میزبان پژوهشگران، صاحب نظران، هنرمندان، موسیقیدانان، نگارگران هستیم و پیرامون اربعین حسینی با آن ها گفتگو خواهیم کرد.

نجفی عنوان کرد: تماشای واقعه هدفش باز طرح کردن و بازنگری بر آثار هنری است که طی سالیان طولانی در حوزه مکتب حسینی توسط هنرمندان ساخته شده است و نسل جدید کمتر از آن ها اطلاع دارد.

گفتنی است برنامه تماشای واقعه محصول شبکه تماشا با اجرای ابوالفضل اینانلو هر شب ساعت 22 روی آنتن می رود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«تماشای واقعه» همزمان با اربعین از شبکه تماشا پخش می شود

«تماشای واقعه» همزمان با اربعین از شبکه تماشا پخش می شود