مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 25 شهریور 1401 ساعت 10:072022-09-16ورزشي

ایجادبانک جامع اطلاعاتی حلقه گمشده توسعه شبکه اطلاع رسانی در ورزش


رییس هیئت فوتبال شهرستان بندرعباس گفت: ایجادبانک جامع اطلاعاتی حلقه گمشده توسعه شبکه اطلاع رسانی در ورزش است که می تواندجامعه فوتبال را در هرمزگان به هم نزدیک تر کند.

- محمد احمدی زاده رییس هیئت فوتبال شهرستان بندرعباس، صبح امروز در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس اظهار کرد: این هیئت بسترسازی اولیه ایجاد بانک جامع اطلاعاتی آنلاین مربیان، باشگاه ها و مدارس فوتبال شهرستان بندرعباس را فراهم آورده و در پی تحقق و اثر بخشی آن در بین جامعه فوتبال شهرستان بندرعباس است.

وی ظهور پدیده شبکه های اجتماعی و تاثیر بالفطره آن در زندگی روزمره را عاملی دانست که همگی را بر آن داشته که از این پدیده در گسترش و توسعه حوزه کاری خود استفاده نمایند و از فضای سنتی بسرعت فاصله بگیرند و از این رو این تغییر در بخش ورزش نیز همگام با دیگر بخش ها قطعا به توسعه و بهبود فضای اطلاع رسانی منجر می شود.

رییس هیأت فوتبال شهرستان بندرعباس خاطرنشان کرد: به همین منظور هیأت فوتبال شهرستان بندرعباس با ایجاد سامانه بانک جام اطلاعاتی خود در پی آمایش حوزه های مختلف تحت مسئولیت خود است.

احمدی زاده در ادامه بیان کرد: نخستین بانک جامع اطلاعات فوتبال بندرعباس قادر خواهد بود کلیه فعالیت های حوزه این شهرستان اعم از  فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی را در تمامی سط


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجادبانک جامع اطلاعاتی حلقه گمشده توسعه شبکه اطلاع رسانی در ورزش

ایجادبانک جامع اطلاعاتی حلقه گمشده توسعه شبکه اطلاع رسانی در ورزش