مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 24 شهریور 1401 ساعت 13:172022-09-15اجتماعي

پویش «شورعاطفه ها» با پرپایی 243 پایگاه در چهارمحال و بختیاری آغاز شد


معاون مشارکت های مردمی کمیته امداد چهارمحال و بختیاری گفت: مرحله نخست پویش شور عاطفه ها با استقرار 243 پایگاه در سراسر استان و در راستای کمک به تأمین مایحتاج تحصیلی دانش آموزان نیازمند از امروز آغاز شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد، به نقل از روابط عمومی اداره کل کمیته امداد چهارمحال و بختیاری، حمید محمدی گفت: مرحله نخست پویش شور عاطفه ها با استقرار 243 پایگاه در سراسر استان و در راستای کمک به تأمین مایحتاج تحصیلی دانش آموزان نیازمند از امروز آغاز شد.

  معاون مشارکت های مردمی کمیته امداد استان چهارمحال و بختیاری ادامه داد: پویش شور عاطفه ها بر اساس سنت هرساله در 2 مرحله شهریورماه و مهرماه برگزار می شود که مرحله نخست آن از امروز، 24 شهریورماه با مشارکت آموزش و پرورش، صدا و سیما و همچنین مشارکت فعال مراکز نیکوکاری آغاز شده است.

وی میزان کمک های نقدی و غیرنقدی سال گذشته را 4 میلیارد و 50 میلیون تومان عنوان و اضافه کرد: ادارات کمیته امداد و مراکز نیکوکاری در سراسر استان آماده دریافت کمک های نقدی و غیرنقدی مردم نوع دوست استان هستند.

  محمدی خاطرنشان کرد: همچنین روز جمعه 25 شهریورماه، پایگاه ‎های شور عاطفه ها در محل مصلی های نماز جمعه در سراسر استان آماده دریافت کمک های نقدی و غیرنقدی مردم نیکوکار استان هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پویش «شورعاطفه ها» با پرپایی 243 پایگاه در چهارمحال و بختیاری آغاز شد

پویش «شورعاطفه ها» با پرپایی 243 پایگاه در چهارمحال و بختیاری آغاز شد