مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 24 شهریور 1401 ساعت 13:172022-09-15سياسي

تببین و انتقال ارزش های دفاع مقدس وظیفه همه مسئولان نظام است


معاون سیاسی امنیتی فرمانداری بافق در جلسه هماهنگی و برنامه ریزی هفته دفاع مقدس گفت: همه مسئولان تلاش کنند تا ارزشهای دفاع مقدس به نسل امروز منتقل شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس در بافق، محمد باقرزاده ظهر امروز در جلسه هماهنگی و برنامه ریزی هفته دفاع مقدس در این شهرستان، با بیان این که امسال باید گرامیداشت هفته دفاع مقدس متفاوت تراز سال های گذشته برگزار شود، اظهار کرد: دستگاه ها از تدوین برنامه های موازی پرهیز کنند.

وی با تاکید بر معرفی و انتقال ارزشهای دفاع مقدس به نسل جدید، افزود: عمده اقداماتی که باید مدنظر قرار داد معرفی دفاع مقدس به نوجوانان و جوانان است و باید برای جوانان هنگامی که علت جنگ و حضور درجبهه ها را سوال میکنند با توجه به اماج حملات دشمن در فضای مجازی، داشت.

 معاون سیاسی فرماندار بافق با ابراز تاسف از کوتاهی در این زمینه بیان کرد: باید در بحث فضای مجازی سرمایه گذاری کرد و از این طریق رزمندگان هشت دفاع مقدس شهر خود را معرفی کنیم.

باقرزاده با تاکید بر استفاده از کارشناسان و تهیه کلیپ هایی برای تشریح علت جنگ، اتفاقات سرانجام آن تصریح کرد: متاسفانه نوجوانان و جوانان محصل به دلیل عدم آگاهی از این موضوع  با حقایق و اهداف دفاع مقدس بیگانه هستند و این یک درد در جامعه است و علت آن این است که در این زمینه کوتاهی شده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تببین و انتقال ارزش های دفاع مقدس وظیفه همه مسئولان نظام است

تببین و انتقال ارزش های دفاع مقدس وظیفه همه مسئولان نظام است