مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 24 شهریور 1401 ساعت 09:272022-09-15اجتماعي

جزییات برنامه های روز شکوفه ها/ برپایی موکب دانش آموزی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، معصومه نجفی پازوکی سرپرست معاونت آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش در برنامه سلام صبح بخیر شبکه 3، اظهار کرد: - سرپرست معاونت آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش به تشریح برنامه های روز شکوفه ها پرداخت و گفت: خوب است که در روز شکوفه ها موکب هایی مانند موکب قصه گویی، موکب نقاشی و موکب پذیرایی در مدارس دایر شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، معصومه نجفی پازوکی سرپرست معاونت آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش در برنامه سلام صبح بخیر شبکه 3، اظهار کرد: آمار دانش آموزان ابتدایی بر اساس ثبت نام هایی که تا دیروز انجام شده است 8 میلیون و 704 هزار و 321 نفر است که از این تعداد، یک میلیون و 491 هزار و 907 پایه اولی هستند.

وی با بیان اینکه تعداد دانش آموزان افزایش یافته است، گفت: در سال قبل 8 میلیون دانش آموز ابتدایی داشتیم که امسال نزدیک به 9 میلیون نفر است.

* والدین با فرزند کلاس اولی خود مدرسه گردی کنندنجفی پازوکی به برنامه هایی که آموزش و پرورش برای کلاس اولی ها دارد، اشاره کرد و افزود: اولین اتفاق کلاس اولی ها، جشن شکوفه هاست که امسال بعد از دو سال کرونایی برگزار می کنیم و لذا یک برنامه ریزی خوب برای شروع کار در جشن شکوفه ها لازم است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات برنامه های روز شکوفه ها/ برپایی موکب دانش آموزی

جزییات برنامه های روز شکوفه ها/ برپایی موکب دانش آموزی