مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 23 شهریور 1401 ساعت 20:322022-09-14اقتصادي

فرسودگی تجهیزات پایگاه های انتقال خون/زنجان از بهترین پایگاه های انتقال خون است


مدیرعامل سازمان انتقال خون با بیان اینکه تجهیزات انتقال خون شبیه هستند چون از ستاد مرکزی تهیه می شوند، گفت: فرسودگی تجهیزات از مشکلات کنونی به شمار می رود، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، مصطفی جمالی شامگاه امروز در حاشیه بازدید از پایگاه انتقال خون زنجان در جمع خبرنگاران با تمجید از اهداکنندگان خون اظهار کرد: در طول تاریخ انتقال خون ما چنین ذخایری نداشتیم که البته به لطف اهدا کنندگان خون محقق شده، چرا که خون نقش مهمی در فعالیت های درمانی دارد که اگر نباشد اعمال جراحی متوقف و بیمارستان ها هم تعطیل خواهد شد.

مدیرعامل سازمان انتقال خون از افزایش 15 تا 25 درصدی ثابت و سیار را دارند هر چند خواهش ما موکول نشدن نذر خون به روزهای خاص است.

لزوم نظم بخشی به اهداکنندگان خون وی به پیشگامی زنجان در نظم ایجاد شده در نذر خون اشاره و تصریح کرد: وضعیت خوب موجود در ذخیره خون نباید منجر به غرور شود ،چرا که فصل سرما و سایر شرایط ممکن است این وضعیت را تحت تاثیر قرار دهد.

جمالی مراجعه مستمر اهداکنندگان خون را موجب استمرار وضعیت خوب ذخیره خون دانست و ادامه داد: فصل سرد، ماه رمضان، آلودگی هوا و تعطیلات عید مراجعات اهدا کنندگان خون را تحت تاثیر قرار می دهد در حالیکه مصرف خون در تمام فصول سال وجود دارد و حتی در عید نوروز افزایش هم می یابد از ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرسودگی تجهیزات پایگاه های انتقال خون/زنجان از بهترین پایگاه های انتقال خون است

فرسودگی تجهیزات پایگاه های انتقال خون/زنجان از بهترین پایگاه های انتقال خون است