مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 23 شهریور 1401 ساعت 17:172022-09-14حوادث

سرقت میلیاردی تعمیرکاران قلابی از منازل مردم در اصفهان


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از پایگاه خبری پلیس، حسین بساطی فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان اظهار داشت: در پی وقوع چندین فقره سرقت از منازل مردم به ویژه منازل نیمه ساز در شهر بهارستان اصفهان، موضوع شناسایی سارق یا سارقان این سرقت ها در دستور کار ویژه مأموران کلانتری این شهر قرار گرفت.

وی افزود:در تحقیقات صورت گرفته مشخص شد سارقان در پوشش تعمیرکار تأسیسات ساختمانی اعتماد شهروندان را به خود جلب کرده و پس از وارد شدن در منازل مردم از اقلام موجود تصویربرداری برداشته و سپس در غیاب ساکنان قفل منازل را تخریب و اقدام به سرقت اموال موجود در آن را سرقت می کردند.

بساطی بیان کرد: سرانجام مأموران با گشت زنی های هدفمند و هوشمندانه خود اعضای باندی که اقدام به این سرقت های می کردند را شناسایی و دستگیر کردند.

  فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان اعضای باند مذکور را 3 نفر عنوان کرد و گفت: در بازرسی از مخفیگاه این افراد اموال مسروقه بسیار زیادی شامل دوچرخه، موتورسیکلت، شیرآلات ساختمانی، لوازم خانگی از قبیل جارو برقی، هود و سینک کشف شده که ارزش این اقلام برابر ارزیابی های صورت گرفته توسط کارشناسان بالغ بر 3 میلیارد ریال است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرقت میلیاردی تعمیرکاران قلابی از منازل مردم در اصفهان

سرقت میلیاردی تعمیرکاران قلابی از منازل مردم در اصفهان