مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 23 شهریور 1401 ساعت 15:322022-09-14اقتصادي

عرضه مرحله اول املاک شهرداری تهران در بورس کالا


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، ابوالفضل فلاح از فروش دو ملک شهرداری در کمتر از یک ساعت پس از عرضه در بورس کالا خبر داد و گفت: با توجه به استقبالی که در اولین روز از عرضه املاک شهرداری تهران از سوی متقاضیان صورت گرفت، - معاون مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران از فروش دو ملک شهرداری در بورس کالا خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، ابوالفضل فلاح از فروش دو ملک شهرداری در کمتر از یک ساعت پس از عرضه در بورس کالا خبر داد و گفت: با توجه به استقبالی که در اولین روز از عرضه املاک شهرداری تهران از سوی متقاضیان صورت گرفت، هر دو ملک در کمتر از یک ساعت پس از عرضه به فروش رسیدند.

معاون مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران با تاکید بر شفافیت حداکثری فروش املاک بورس کالا اظهار کرد: فروش املاک از طریق بورس کالا، ابزار مالی جدیدی است که شهرداری تهران از آن بهره می برد و این نوع از فروش، به قدری شفاف است که ظرف مدت 3 ماه سند قطعی به نام خریدار منتقل خواهد شد.

وی ضمن تاکید بر مزایای عرضه املاک شهرداری در بورس گفت: شفافیت بالا، اعتمادسازی و مولدسازی املاک از مزایای عرضه املاک شهرداری در مقایسه با روش های سنتی حراج املاک از جمله مزایده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عرضه مرحله اول املاک شهرداری تهران در بورس کالا

عرضه مرحله اول املاک شهرداری تهران در بورس کالا