مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 23 شهریور 1401 ساعت 13:122022-09-14سياسي

دیدار معاون هنری وزارت ارشاد با رییس دانشکده هنر های زیبا


رییس دانشکده هنر های زیبا دانشگاه تهران و هیأت همراه با محمود سالاری، معاون امور هنری وزارت ارشاد در موزه هنر های معاصر تهران دیدار و گفت وگو کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس در این دیدار که عبادرضا اسلامی رییس موزه هنر های معاصر، علیرضا اژدری مشاور امور بین الملل و عضو هیأت علمی و گروه طراحی صنعتی، رحمت امینی مدیر گروه در این نشست به اهمیت پیوند هر چه بیشتر بدنه علمی دانشگاه و دولت تأکید کرد و گفت: ما در معاونت هنری با آغوش باز پذیرای حضور پررنگ اساتید و نخبگان هنری دانشگاهی هستیم.

البته هم اکنون نیز در قالب شورا های مشورتی و نیز هیأت های داوری جشنواره های مختلف از حضور اساتید دانشگاه بهرمند هستیم اما به جهت فضیلت و ثمراتی که در این پیوند می بینیم آماده ایم در قالب برنامه مدون و اجرایی این همکاری سازمان یافته باشد.

سالاری افزود: سیستم آموزش هنر در سال های اخیر با نقد های جدی روبروست، ما باید با رجوع به اصالت ها و بهره گیری از آموزه های دینی به ترمیم این سیستم همت گماریم تا به جای تکنسین هنری، هنرمند متعهد اخلاق مدار تربیت شود.

معاون هنری ارشاد با استقبال از برنامه های متنوع پیشنهادی دانشکده هنر های زیبا برای همکاری با موزه هنر های معاصر تهران، خاطر نشان کرد: بدیهی است دانش آموختگان هنر های زیبا به فاصله زمانی اندکی به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دیدار معاون هنری وزارت ارشاد با رییس دانشکده هنر های زیبا

دیدار معاون هنری وزارت ارشاد با رییس دانشکده هنر های زیبا