مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 23 شهریور 1401 ساعت 09:572022-09-14سياسي

ایرانسل با «5G در صنعت» به رویداد معدنکاری دیجیتال آمد


«کار در معدنِ دیجیتال سخت نیست!» این، جمله ای بود که مدیرکل راهکارهای سازمانی ایرانسل، در میزگرد تخصصی «نقش فناوری های نوظهور انقلاب صنعتی چهارم بر مدیریت زنجیره و عملکرد سازمانی در صنعت معدنکاری» بیان کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از روابط عمومی ایرانسل، میزگرد فوق، بخشی از همایش و نمایشگاه معدنکاری دیجیتال است که با حضور ایرانسل، از 21 تا 23 شهریور 1401، در هتل المپیک تهران در حال برگزاری است.

هدف از برگزاری رویداد، تقویت به کارگیری فناوری های نوین صنعت معدنکاری، معرفی شرکت ها و کسب وکارهای نوپای پیشرو در این زمینه و آموزش مفاهیم و مقدمات معدنکاری دیجیتال است.

ایرانسل در این رویداد، با حضور در نمایشگاه، میزگرد تخصصی، سخنرانی، برگزاری کارگاه تخصصی و…، آخرین دستاوردهای خود در زمینه ارائه خدمات دنیای دیجیتال به کسب وکارها را تشریح کرده است.

سازمانی که وارد مسیر تحول دیجیتال نشود، محکوم به شکست است در نخستین روز این نمایشگاه، میزگرد تخصصی حوزه معدن با عنوان نقش فناوری های نوظهور انقلاب صنعتی چهارم بر مدیریت زنجیره و عملکرد سازمانی در صنعت معدن کاری با حضور مدیرکل راهکارهای سازمانی ایرانسل برگزار شد.

مهندس محسن یوسف پور در بخشی از صحبت های خود در این میزگرد، به اهمیت ایجاد زیرساخت ارتباطی یکپارچه و راهکارهای مبت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایرانسل با «5G در صنعت» به رویداد معدنکاری دیجیتال آمد

ایرانسل با «5G در صنعت» به رویداد معدنکاری دیجیتال آمد