مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 23 شهریور 1401 ساعت 09:072022-09-14ورزشي

نایب قهرمانی ورزشکار شهرضایی در پیکارهای سومو آسیا


رییس اداره ورزش و جوانان شهرضا گفت: حسین محمودی ورزشکار شهرضایی در پیکارهای سوموی آسیا نایب قهرمان شد.

- محمد صادقی رییس اداره ورزش و جوانان شهرضا در گفت وگو با خبرنگار فارس در شهرضا اظهار داشت: حسین محمودی ورزشکار شهرضایی در پیکارهای سوموی آسیا نایب قهرمان شد.

وی افزود: رقابت های سومو قهرمانی اوپن آسیا، بیستم شهریور ماه در جریان بیست و یکمین دوره بازی های ایسیک کول با حضور 9 کشور از دو قاره آسیا و اروپا به عنوان مهمان به میزبانی قرقیزستان برگزار شد که در پایان تیم ملی ایران با ترکیب 7 ورزشکار، با کسب 2 مدال طلا، 4 نقره و 4 برنز، توانست بر سکوی سوم بایستد.

صادقی بیان کرد: حسین محمودی ورزشکار پر تلاش شهرضایی در فینال این رقابت ها با قبول شکست برابر نماینده روسیه، صاحب عنوان نایب قهرمانی و مدال نقره در وزن 75 کیلوگرم شد.

رییس اداره ورزش و جوانان شهرضا گفت: سومو یک هنر رزمی ژاپنی است که فدراسیون بین المللی آن از سال 1998 عضو کمیته بین المللی المپیک IOC بوده و مسابقاتش همواره در فهرست رسمی بازی های ورلد گیمز و کامبت گیمز قرار دارد.

  مدال طلا بر گردن دختر وزنه بردار شهرضایی  وی در بخش دیگری از صحبت های خود از مدال آوری دختر وزنه بردار شهرضایی در مسابقات وزنه برداری قهرمانی نوجوانان کشور رده سنی 16 و 17 سال خبر داد و عنوان کرد: حدیثه ان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نایب قهرمانی ورزشکار شهرضایی در پیکارهای سومو آسیا

نایب قهرمانی ورزشکار شهرضایی در پیکارهای سومو آسیا