مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 23 شهریور 1401 ساعت 08:372022-09-14اجتماعي

اتمام عملیات لوله گذاری انتقال آب منطقه گردشگری اراک گردو تا پایان شهریور


سرپرست منطقه گردشگری دره گردو اراک گفت: تا پایان شهریور ماه سال جاری، عملیات لوله گذاری خط انتقال آب به منطقه گردشگری دره گردو به اتمام می رسد - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک به نقل از روابط عمومی شهرداری امین زاده در خصوص آخرین وضعیت پروژه خط انتقال لوله آب از قنات های سپهداری، وزیری و خان حاکم به منطقه گردشگری دره گردو گفت: حدود 20 روز است که عملیات اجرایی خط انتقال آب به منطقه دره گردو با همکاری سازمان های عمران و سیما و منظر و فضای سبز ، تحت نظارت معاونت خدمات شهری آغاز شده است.

وی افزود: برش عرضی انتهای رودکی جنب کمربندی جنوبی انجام و عملیات لوله گذاری لوله 250 انجام و محل مورد نظر آسفالت شده است.

امین زاده گفت: ادامه مسیر لوله گذاری و اجرای اتصال لوله فلزی 250 بطول 70 متر واقع در بر کمربندی جنوبی جهت عبور لوله از عرض ریل سراسری راه آهن برای تکمیل خط انتقال آب فضای سبز به منطقه گردو نیز در حال اتمام است.

  سرپرست منطقه گردشگری دره گردو خاطر نشان کرد: از روز گذشته نیز عملیات حفاری 400متر انتهای مسیر لوله آب منطقه گردو جهت اتصال لوله آب به مخزن آب دره گردو ، توسط دستگاه پیکور آغاز شده که با اتمام عملیات حفاری، عملیات لوله گذاری انجام می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اتمام عملیات لوله گذاری انتقال آب منطقه گردشگری اراک گردو تا پایان شهریور

اتمام عملیات لوله گذاری انتقال آب منطقه گردشگری اراک گردو تا پایان شهریور