مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 23 شهریور 1401 ساعت 07:322022-09-14اقتصادي

ذوب آهن منتظر تعیین تکلیف وزارت صمت برای اکتشاف معدن است


ذوب آهن اصفهان مادر معدنکاری در کشور است و نباید اولین فولادساز کشور برای تأمین مواد اولیه خود دچار مشکل شود؛ این درحالی است که پهنه های اکتشافی درخواست شده از طرف این شرکت منتظر تصمیم گیری وزیر صمت است که تعیین تکلیف نشده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان و به نقل از روابط عمومی شرکت ذوب آهن اصفهان، ایرج رخصتی مدیرعامل ذوب آهن اصفهان در اولین همایش و نمایشگاه معدنکاری دیجیتال 1401 اظهار داشت: تحول دیجیتال در بخش های مختلف، افزایش بهره وری و مدیریت ریسک ها را در پی دارد و کشورمان در این زمینه با شرایط مناسبی که دارد، چشم انداز خوبی نیز برای آینده ترسیم کرده است.

وی افزود : حرکت به سمت بازارها و اکوسیستم های جدید، توسعه سبد محصولات و خدمات و افزایش سهم بازار از جمله سایر دستاوردها در این بخش است.

رخصتی با اشاره به اینکه ذوب آهن اصفهان در استفاده از سیستم های هوشمند در خطوط تولید و سیستم های مدیریتی و پشتیبانی بسیار قوی عمل کرده و امروز یکی از پیشروان این موضوع در کشور می باشد، گفت: دانشجوانان و تجربه خبرگان این عرصه، دو بال توسعه و شکوفایی صنایع هستند و نیاز است از این پتانسیل ها بهره برداری بهتری شود؛ با همین توان توانستیم با وجود 20 سال تحریم و 12 سال فشار حداکثری با قدرت پیشروی کنیم .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ذوب آهن منتظر تعیین تکلیف وزارت صمت برای اکتشاف معدن است

ذوب آهن منتظر تعیین تکلیف وزارت صمت برای اکتشاف معدن است