مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 23 شهریور 1401 ساعت 06:572022-09-14سياسي

نشست فرماندهان انتظامی ایران و فرماندهان عراق


فرماندهان انتظامی کشورمان و فرماندهان گذرگاه های مرزی عراق با حضور سردار حسین اشتری در مرز شلمچه، جلسه مشترکی برگزار کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از خبرگزاری صداوسیما، جلسه مشترک فرماندهان انتظامی جمهوری اسلامی ایران و مسئولین و فرماندهان گذرگاه های مرزی عراق با حضور محمدکاظم آل صادق سفیر ایران در عراق و سردار حسین اشتری فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران (فراجا) در مرز شلمچه و با هدف بررسی آخرین تحولات سفر زوار اربعین برگزار شد.

پیشتر، فرمانده کل انتظامی کشور در حاشیه بازدید از مرز چذابه گفت: آخرین آماری که به دست ما رسیده نزدیک به 3 میلیون زائر به سمت عتبات عالیات از کشور خارج شده اند و حدود یک میلیون و 400 هزار نفر برگشت داشته ایم و موج برگشت هم شروع شده و ان شاءالله عزیزانی که در عتبات عالیات هستند تا قبل از اینکه ترافیک جمعیت شروع شود سفر خودشان را مدیریت کنند و به سلامت به خانه های خود برسند.

سردار اشتری افزود: ما هیچ مشکل امنیتی در مرز ها نداشتیم و بحمدالله همکاری خوبی بین پلیس و مرزبانان ما با پلیس و مرزبانی عراق وجود داشته و هر کجا هم مشکلی داشتیم عزیزان مرزبانی عراق همکاری کرده و مشکل را حل کردند البته ازدحام جمعیت و گرما زائران عزیز را اذیت کرد، اما بحمدالله حمایت ها خوب بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نشست فرماندهان انتظامی ایران و فرماندهان عراق

نشست فرماندهان انتظامی ایران و فرماندهان عراق