مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 23 شهریور 1401 ساعت 03:522022-09-14بين الملل

نویسنده آمریکایی: ترامپ نتوانست دامادش را از ستاد انتخاباتی اخراج کند


دستیار سابق رییس جمهور پیشین آمریکا فاش کرد، او در صدد کنار گذاشتن دامادش از مدیریت ستاد انتخاباتی سال 2020 خود و انتصاب شخص دیگری به جای او بود اما در رسیدن به آن ناکام ماند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، روزنامه گاردین گزارش داد، پیتر ناوارو ، از دستیاران سابق دونالد ترامپ در کتاب جدیدش نوشت، این رییس جمهور سابق آمریکا قصد اخراج دامادش، جارد کوشنر از مدیریت ستاد انتخاباتی 2020 خود و قرار دادن استیو بنن، از روزنامه نگاران و تئوری پردازهای راست افراطی به جای او را داشت.

به نوشته پایگاه اینترنتی هیل، ناوارو در این کتاب که نسخه ای از آن به دست نشریه گاردین رسید، نوشت که برنامه دونالد ترامپ  کنار گذاشتن کوشنر از ستاد انتخاباتی اش با یک کودتا بود، اما در نهایت مقاومت کوشنر این برنامه را ناکام گذاشت.

به نوشته روزنامه گاردین، ناوارو که از منتقدان کوشنر است اواخر ماه جاری میلادی کتاب جدیدی با عنوان بازپس گیری آمریکای ترامپ: چرا ما کاخ سفید را از دست دادیم و چطور دوباره آن را پس بگیریم در بازار منتشر می کند.

ناوارو به مطلبی به تاریخ 25 ژوئن 2020 در دفتر خاطرات شخصی اش با این موضوع که جلسه ای بین بنن و حامیان مالی بزرگ ستاد انتخاباتی ترامپ در آن زمان برگزار شد، اشاره می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نویسنده آمریکایی: ترامپ نتوانست دامادش را از ستاد انتخاباتی اخراج کند

نویسنده آمریکایی: ترامپ نتوانست دامادش را از ستاد انتخاباتی اخراج کند