مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 22 شهریور 1401 ساعت 21:022022-09-13اقتصادي

ساخت درمانگاه تخصصی شهرقدس نیازمند کمک خیرین است


مدیرعامل انجمن حمایت از بیماران خاص شهرستان قدس با اشاره به پیشرفت 30 درصدی پروژه ساخت درمانگاه تخصصی گفت: با کمک خیرین در تامین اقلام و تکمیل ساخت ساختمان می توان خدمات بیشتری به بیماران خاص ارائه داد.

- احمد محمدی صفا مدیرعامل انجمن حمایت از بیماران خاص شهرستان قدس در خصوص پروژه ساخت درمانگاه تخصصی بیماران خاص عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: این پروژه از سال 93 کلنگ زنی شد و در فضایی به مساحت 2 هزار مترمربع در حال ساخت بوده که تاکنون تا طبقه ششم ساخته شده است.

وی گفت: در حال حاضر ساخت درمانگاه حدود 30 درصد پیشرفت فیزیکی داشته که جهت ادامه ساخت نیازمند تامین بودجه و کمک خیرین است تا بتوان با تکمیل ساختمان و تجهیز آن خدمات رایگان به بیماران سرطانی، هموفیلی، تالاسمی، ام اس، پیوندی و دیالیزی ارائه داد.

مدیرعامل انجمن حمایت از بیماران خاص شهرستان قدس افزود: در ارتباط با ساخت تاکنون کمکی از دستگاه های دولتی نبوده و با کمک های مردمی پیش روی داشته و در تلاش هستیم که با ادامه روند کمک رسانی ها و خیرین طبقات دیگر نیز به اتمام برسد.

وی با اشاره به فعالیت مرکز دیالیز نرگس تحت پوشش انجمن گفت: بیش از 50 نفر بدون دریافت هزینه ای و تحت پوشش بیمه در این مرکز خیریه دیالیز می شوند و با تکمیل این ساختمان، محل استیجاری دیالیز نیز به این د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساخت درمانگاه تخصصی شهرقدس نیازمند کمک خیرین است

ساخت درمانگاه تخصصی شهرقدس نیازمند کمک خیرین است