مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 22 شهریور 1401 ساعت 19:222022-09-13سياسي

چرا آرم استاندارد ایران تغییر کرد؟


سازمان ناگزیر بود که آرم خود را بازطراحی کند اما با این همه به دنبال کنار گذاشتن اثر گران سنگ مرحوم استاد مرتضی ممیز که در سال 1364 براساس اقتضائات آن دوران طراحی شده بود، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک، مدیر روابط عمومی سازمان ملی استاندارد ایران با توجه به انتقادهایی که نسبت به تغییرِ نشان واره یِ این سازمان پیش تر مطرح شده بود، توضیحاتی را منتشر کرد، با تاکید بر اینکه آنچه مطرح می شود، نه پاسخی به انتقادات و نه جوابی به صاحب نظران بلکه یادبودی است برای اندیشه استاد بلامنازع هنر، مرتضی ممیز ممیز در آفرینش نشان ملی استاندارد.

در روزهای اخیر خبری مبنی بر تغییر نشان استاندارد ایران منتشر شد.

نشانی که توسط مرتضی ممیز در سال 1364 برای سازمان ملی استاندارد ایران طراحی شده بود و حالا به نحوی تغییر شکل داده شده که واکنش هایی را در پی داشته است.

در پی طرح برخی انتقادها به این تغییر، حالا مصطفی آجرلو، مدیرکل روابط عمومی و اطلاع رسانی سازمان ملی استاندارد ایران با انتشار یادداشتی توضیحاتی را ارائه داده است که متن آن به شرح زیر است: تغییرات همیشه وجود دارند و تحول و رشد نیازمند تغییر است.

این یکی از مهمترین اصول مدیریتی است که در دانشگاه ها تدریس می شود و هر مدیر کارآمدی را بر آن می دارد که برای تحولات اساسی دست به تغییرات کوچک و بزرگ زند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چرا آرم استاندارد ایران تغییر کرد؟

چرا آرم استاندارد ایران تغییر کرد؟