مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 22 شهریور 1401 ساعت 17:272022-09-13بين الملل

رهبران اروپا با مردم خود درباره وخامت بحران انرژی صادق نیستند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، «لیونل لورن» یک روزنامه نگار در مقاله ای برای خبرگزاری بلومبرگ گفت که «اورسولا فون درلاین» رییس کمیسیاریای اروپا باید به مردم اروپا اطلاع دهد که زمستان بسیار سختی در راه است.

- خبرگزاری بلومبرگ در یادداشتی تاکید کرد، رهبران اتحادیه اروپا باید با مردم خود صادق باشند و بگویند که گذراندن زمستان آینده بدون گاز روسیه دشوار است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، لیونل لورن یک روزنامه نگار در مقاله ای برای خبرگزاری بلومبرگ گفت که اورسولا فون درلاین رییس کمیسیاریای اروپا باید به مردم اروپا اطلاع دهد که زمستان بسیار سختی در راه است.

به گفته وی، فون درلاین باید بر اساس هرگونه روند تغییر بحران انرژی به مردم اتحادیه اروپا واقعیات را به طور واضح و دقیق بگوید.

در این مقاله با اشاره به اینکه صلاحیت رهبری فون درلاین در بوته آزمایش است، گفت: او باید اعتماد اروپایی ها را بازگرداند و در این روند باید با آن ها صادق باشد و بگوید که گذراندن زمستان آینده بدون گاز روسیه دشوار است.

در همین حال، مقامات اتحادیه اروپا باید تصمیماتی را که قبلاً گرفته بودند لغو کنند، به عنوان مثال، آلمان باید کار نیروگاه های هسته ای را تمدید کند، زیرا استفاده تا آخرین نفس از همه منابع انرژی موجود بسیار مهم است ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رهبران اروپا با مردم خود درباره وخامت بحران انرژی صادق نیستند

رهبران اروپا با مردم خود درباره وخامت بحران انرژی صادق نیستند