مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 22 شهریور 1401 ساعت 10:472022-09-13بين الملل

استفاده باکو از پهپاد اسراییلی در حمله به ارمنستان


یک رسانه روس خبر داد که ارتش جمهوری آذربایجان در حملات شب گذشته به مواضع ارمنستان، از پهپاد انتحاری «هاروپ» ساخت رژیم صهیونیستی استفاده کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، در شرایطی که درگیری های شدید شامگاه دوشنبه (دیشب) و سنگاپور هستند.

هیچ اطلاعاتی درباره اینکه آذربایجان چه مقدار مهمات هاروپ از اسراییل خریده است، در دست نیست .

انتشار این خبر در شرایطی انجام شده که روز یکشنبه هفته جاری در خبرها آمده بود که یک هواپیمای باری جمهوری آذربایجان حامل تسلیحات رژیم صهیونیستی از فلسطین اشغالی به باکو بازگشت (جزییات بیشتر).

چندی پیش مدد قلی اف وزیر صنایع دفاعی جمهوری آذربایجان از تداوم همکاری این کشور و شرکت های رژیم صهیونیستی خبر داد و در در جریان یک نمایشگاه امنیتی-دفاعی در باکو گفت: [جمهوری] آذربایجان به همکاری با شرکت های ترکیه ای و اسراییلی ادامه خواهد داد .

پیش از آن، الهام علی اف رییس جمهور جمهوری آذربایجان در گفت و گو با نشریه دفاع ملی روسیه خبر داده بود که باکو به طور گسترده از تل آویو تجهیزات نظامی خریداری کرده است.

علی اف تصریح کرده بود که باکو از تل آویو، پهپادهای موسوم به مهاجم آسمان (Sky Striker) و هاروپ خریداری کرده و این موضوع دیگر بر کسی پوشیده نیست؛ پهپادهایی که هم برای شناسایی و هم نبرد کاربرد دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استفاده باکو از پهپاد اسراییلی در حمله به ارمنستان

استفاده باکو از پهپاد اسراییلی در حمله به ارمنستان