مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 22 شهریور 1401 ساعت 09:122022-09-13سياسي

هشدار برای احتمال انقراض زندگی عشایری


نماینده مردم بافت، رابُر و اُرزوییه در مجلس شورای اسلامی گفت: معتقدم اگر عشایر حمایت نشوند به احتمال زیاد انقراض زندگی عشایری را در آینده شاهد خواهیم بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ، صمدالله محمدی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا استان کرمان با اشاره به کاهش تعداد عشایر شهرستان های بافت رابر و ارزوییه طی سال های گذشته افزود: متاسفانه امروزه عشایر حمایت نمی شوند و در وضعیت خوبی قرار ندارند؛ گرچه اعتباراتی که قرار است به حوزه تامین نهاده های دامی اختصاص یابد، می تواند کمک کننده باشد.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس اظهارداشت: همواره دلگرم به عشایرمان بودیم و باتوجه به نوع زندگی این قشر مولد و نگهبان اراضی و جنگل ها، دولت می تواند برای حمایت از آنان امتیازاتی به این قشر بدهد که انگیزه ای برای مردم ایجاد شود تا به زندگی روستانشینی و عشایری گذشته خود برگردند.

نماینده مردم بافت، رابر و ارزوییه در مجلس شورای اسلامی گفت: متاسفانه اکنون به نحوی شده که افتخار برخی افراد این شده است که فرزندشان متولد تهران یا حتی خارج از کشور باشد و این امر نشان می دهد ما بد حرکت کرده ایم که اگر زمینه ای فراهم می کردیم و امتیازاتی می دادیم، امروز تعداد عشایر ما بیشتر بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار برای احتمال انقراض زندگی عشایری

هشدار برای احتمال انقراض زندگی عشایری