مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 22 شهریور 1401 ساعت 07:572022-09-13بين الملل

طالبان: از سازمان ملل سوء استفاده می شود


سخنگوی طالبان در واکنش به گزارش سایت قطره و به نقل ازتازه گزارشگر ویژه سازمان ملل در امور حقوق بشر در افغانستان گفت: از این سازمان به گونه آشکار سوء استفاده می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از خبرگزاری صداوسیما از کابل، ذبیح الله مجاهد سخنگوی طالبان با صدور بیانیه تندی در واکنش به گزارش سایت قطره و به نقل ازریچارد بنت گزارشگر ویژه سازمان ملل متحد در امور حقوق بشر در افغانستان گفت: در گزارش مغرضانه و دور از واقعیت سازمان ملل هیچ اشاره ای به اقدامات مثبت طالبان نشده است و گزارش وارونه سازمان ملل نشانه آن است که از این سازمان بزرگ جهانی به گونه علنی سوء استفاده می شود و اطلاعات نادرست، غیرمسئولانه و عقده نامه از نشانی آن منتشر می شود.

ذبیح الله مجاهد افزود: گزارش سازمان ملل را درباره نقض حقوق بشر در افغانستان، خصمانه و قابل تاسف می دانیم و محکوم می کنیم.

وی اظهار داشت: سازمان ملل باید به عقاید و نظر ها و باور های انسان های جهان احترام بگذارد و دیدگاه خود را بر میل و مزاج برخی کشور ها منتشر نکند.

سخنگوی طالبان ادامه داد: ادامه این روش حیثیت این سازمان بزرگ جهانی را زیر سوال برده و این را نشان می دهد که این سازمان مسائل جهانی را تنها از روزنه برخی کشور ها می بیند و گزارش های دورغ منتشر می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طالبان: از سازمان ملل سوء استفاده می شود

طالبان: از سازمان ملل سوء استفاده می شود