مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 21 شهریور 1401 ساعت 13:222022-09-12اقتصادي

آمار عجیب بدهکاری برق در کهگیلویه و بویراحمد


مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد به آماری عجیب از بدهکاری مشترکین خانگی و اداری در این استان اشاره کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگزارش خبرگزاری فارس از یاسوج جمال مُعتمدی زاده در نشست شورای انسجام بخشی صنعت آب و برق در ستاد شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد با اظهار تاسف از همکاری نکردن برخی از ادارات دولتی، شرکت های خدمات رسان و شهرداری ها در پرداخت بدهی های شان به این شرکت، اظهارداشت: شرکت توزیع نیروی برق استان 188 میلیارد و 800 میلیون تومان تا پایان مردادماه امسال از مُشترکین خانگی، عمومی(اداری)، تجاری، صنعتی و کشاورزی طلبکار است.

وی با اشاره به آمارهای تفکیکی این مطالبات، خاطرنشان کرد: مُشترکین عمومی(اداری) با 89 میلیارد و 580 میلیون تومان بیشترین بدهی به شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد را دارند و با وجود تمام پیگیری ها، متاسفانه برخی از مشترکین این تعرفه (عمومی - اداری) در پرداخت بدهی های خود سهل انگاری کرده که این سهل انگاری باعث می شود این شرکت، در اجرای پروژه های زیرساختی صنعت برق با مشکلاتی روبرو شود.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد از بدهی 36 میلیارد و 520 میلیون تومانی مشترکین خانگی بعنوان دومین بدهکار به این شرکت هم خبرداد و یادآورشد: حدود 210 هزار اشت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمار عجیب بدهکاری برق در کهگیلویه و بویراحمد

آمار عجیب بدهکاری برق در کهگیلویه و بویراحمد