مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 21 شهریور 1401 ساعت 10:372022-09-12دانش

اعطای بورسیه تحصیلی به دانشجویان مستعد عراقی


مهمترین دستاوردی که پیاده روی اربعین بویژه برای دانشجویان، اساتید و کارکنان دانشگاه دارد این است که از مهمترین مؤلفه های این رویداد بزرگ که شامل یادگیری رفتارهای مدنی بسیار متعالی و تمرین تاب آوری اجتماعی است، - الهام بگیرند.

رییس دانشگاه تهران در جریان سفر به عراق، از ایجاد بسترهای قانونی برای اعطای بورسیه تحصیلی به دانشجویان مستعد و ممتاز عراقی خبر داد و گفت موضوع اعطای بورسیه به دانشجویان مستعد عراقی به تصویب هیأت امنای دانشگاه تهران رسیده و شرایط و مصادیق اعطای این بورسیه در یک کمیته ویژه مورد بررسی قرار می گیرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایلنا از روابط عمومی دانشگاه تهران، سید محمد مقیمی، رییس دانشگاه تهران در جریان سفر به کشور عراق، در گفتگو با صدا و سیما در مورد فلسفه و آموزه های اربعین، گفت: یکی از نقاط عطف مهم تاریخ تمدن شیعه و اسلام ناب محمدی، رویداد پیاده روی اربعین است که به عنوان بزرگترین گردهمایی مذهبی در دنیا شناخته می شود و هیچ مشابهی در دنیا ندارد.

رییس دانشگاه تهران با بیان اینکه یکی از بنیان های تمدن نوین اسلامی را می توانیم از طریق رویداد اربعین پیگیری کنیم، به تاکید بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی بر شکل گیری امت واحده اسلامی اشاره کرد و گفت: یکی از زمینه های شکل گیری و تحکیم امت واحده اسلامی، رویداد پیاده روی ار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعطای بورسیه تحصیلی به دانشجویان مستعد عراقی

اعطای بورسیه تحصیلی به دانشجویان مستعد عراقی