مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 21 شهریور 1401 ساعت 09:472022-09-12اجتماعي

اجرای عملیات تسطیح و پایدارسازی محور شمشک- دیزین


معاون راهداری البرز از اجرای پروژه تسطیح و پایدارسازی محور شمشک- دیزین خبر داد و گفت: با برنامه ریزی های انجام شده امیدواریم این پروژه تا قبل از شروع فصل بارش به پایان برسد.

-  حمید پرورشی، معاون راهداری و حمل و نقل جاده ای استان البرز، امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در کرج، گفت: طول محور شمشک - دیزین در مجموع هشت کیلومتر است که چهارکیلومتر آن دراستان البرز واقع شده است.

وی افزود: طی سنوات گذشته ریزش و رانش مکرر کوه  باعث تخریب کامل دو کیلومتر از این جاده شده و این محور از سال 94 به مدت 6سال مسدود بود.

این مقام مسؤول تصریح کرد: با پیگیری های انجام شده زیرسازی این محور از شهریور سال گذشته آغاز شد و درحال حاضر خودروهای امدادی در آن تردد می کنند.

پرورشی گفت: برای بازگشایی مجدد این محور عملیات ریزش برداری آن سال گذشته انجام شد اما به دلیل آغاز فصل سرما و بارش باران و برف ادامه عملیات متوقف شد.

وی با اشاره به اینکه امسال ادامه پروژه بازگشایی محور در قالب عملیات تسطیح، زیرسازی و پایدارسازی آغاز شده است، بیان کرد: اجرای این پروژه با اعتباری بالغ بر 17.

5 میلیارد تومان از اوایل سال جاری آغاز شده است.

این مسئول گفت: با برنامه ریزی های انجام شده و تخصیص به موقع اعتبار امیدواریم این پروژه تا قبل از شروع فصل بارش به پایان برسد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای عملیات تسطیح و پایدارسازی محور شمشک- دیزین

اجرای عملیات تسطیح و پایدارسازی محور شمشک- دیزین