مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 21 شهریور 1401 ساعت 09:372022-09-12سياسي

امیر حیدری: پهپاد «آرش 2» را برای تهاجم به حیفا و تل آویو در نظر گرفتیم


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو به نقل از صدا و سیما، امیر کیومرث حیدری دیشب با حضور در برنامه صف اول در خصوص اهداف رزمایش اقتدار 1401 نیروی زمینی ارتش، - امیر حیدری: پهپاد آرش 2 را برای تهاجم به حیفا و تل آویو در نظر گرفتیم فرمانده نیروی زمینی ارتش اعلام کرد: پهپاد آرش2 قابلیت های منحصر به فردی داشته و امکان بازیابی چندباره تا برخورد به هدف را دارد، این پهپاد را مخصوص تهاجم به حیفا و تل آویو در نظر گرفتیم.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو به نقل از صدا و سیما، امیر کیومرث حیدری دیشب با حضور در برنامه صف اول در خصوص اهداف رزمایش اقتدار 1401 نیروی زمینی ارتش، دستیابی هوانیروز ارتش به موشک شفق و تأثیر موشک های فجر 5، فتح 360 و ویژگی های پهپاد آرش 2 توضیحاتی ارائه کرد.

وی درباره تفاوت آرش 2 با نسل های پیشین، گفت: آرش 2 را ما مخصوص خلاصه تهاجم به حیفا و تل آویو در نظر گرفتیم؛ یک پرنده بی نظیری است.

برای این کار ساخته شده، فرمانده کل ارتش یک ساختاری را تعریف کرد مخصوص خلاصه نابودی رژیم کودک کش صهیونیستی، این آرش 2 در آن ساختار سازمانی شده و ما الحمدالله هم در بحث تولید آن، هم در بحث به کارگیری اش دستی بر آتش این کار داریم.

متن کامل این گفتگو بدین شرح است: قبل از اینکه وارد موضوع رزمایش شویم بفرمایید اگر بخواهیم نیروی زمینی فعلی ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امیر حیدری: پهپاد «آرش 2» را برای تهاجم به حیفا و تل آویو در نظر گرفتیم

امیر حیدری: پهپاد «آرش 2» را برای تهاجم به حیفا و تل آویو در نظر گرفتیم