مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 21 شهریور 1401 ساعت 08:472022-09-12اقتصادي

توضیح آبفای املش در خصوص مشکل آب خانوارهای سوخته کیش


پس از انعکاس مشکل آب 150 خانوار از روستای سوخته کیش بخش رانکوه املش اداره آب و فاضلاب این شهرستان توضیحاتی درباره وضعیت آب شرب این منطقه ارائه کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از املش، پس از انعکاس مشکل آب 150 خانوار از روستای سوخته کیش بخش رانکوه املش اداره آب و فاضلاب این شهرستان با اشاره به روند اقدامات صورت گرفته برای بهبود کیفی آب و حل مشکلات حوزه آب روستایی، توضیحاتی درباره وضعیت آب شرب این منطقه ارائه کرد.

به گفته مسؤول روابط عمومی اداره آب و فاضلاب شهرستان املش، انباره آب نشان داده شده در فیلم جزو تأسیسات آب و فاضلاب شهرستان املش نبوده و نیست و امور آبفای این شهرستان در 20 متری همین انباره آب، دارای مخزن بتنی 10 هزار لیتری آب بوده که در فیلم هیچ اشاره ای به آن نشده و این مخزن در سال 1386 احداث و هم اکنون در مدار بهره برداری است.

همچنین اداره آب و فاضلاب و شهرستان املش بیان کرده که برابر بررسی های بعمل آمده اداره آبفای املش تعداد 10 خانوار از ساکنین روستای سوخته کیش این شهرستان هنور دارای امتیاز آب نیستند و ظاهرا از آب انباره فوق الاشاره استفاده می کنند که امور آب و فاضلاب شهرستان املش آمادگی دارد نسبت به واگذاری انشعاب آب به متقاضیان روستای سوخته کیش اقدام کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توضیح آبفای املش در خصوص مشکل آب خانوارهای سوخته کیش

توضیح آبفای املش در خصوص مشکل آب خانوارهای سوخته کیش