مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 20 شهریور 1401 ساعت 19:222022-09-11بين الملل

تقدیر و تشکر سفارت ایران در بغداد از میهمان نوازی ملت عراق در اربعین


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، سفارت ایران در بغداد در بیانیه ای اعلام کرد: از میهمان نوازی و حسن استقبال ملت و دولت عراق، مسئولان و نیروهای امنیتی، - سفارت جمهوری اسلامی ایران در بغداد از ملت عراق بابت میهمان نوازی از زائران اربعین حسینی تقدیر و تشکر کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، سفارت ایران در بغداد در بیانیه ای اعلام کرد: از میهمان نوازی و حسن استقبال ملت و دولت عراق، مسئولان و نیروهای امنیتی، عشایر و صاحبان مواکب حسینی و خادمان مخلص سید الشهداء ابا عبدالله الحسین (ع) و عتبات مقدسه که به برپایی باشکوه و امن زیارت میلیونی اربعین کمک می کنند، خالصانه قدردانی می کنیم.

  بیانیه مذکور افزود: کمک زائران و همکاری آنها با صاحبان مواکب و منازل، آنها را به تداوم برگزاری باشکوه این مراسم تشویق می کند و پیوندهای برادری و انسجام بین دو ملت همسایه و برادر را تقویت خواهد کرد.

  سفارت ایران در بغداد ادامه داد: همچنین خالصانه از همه مقامات محترم اقلیم کردستان عراق که همه تسهیلات لازم را فراتر از انتظار ارائه دادند و به صورت ایده آل طی سال جاری همکاری کردند، تقدیر و تشکر می کنیم.

  سفارت ایران در بغداد از زائران ایرانی خواست در اسرع وقت به کشور بازگردند و مدت اقامت خود در کربلا را کاهش دهند و در صورت امکان ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تقدیر و تشکر سفارت ایران در بغداد از میهمان نوازی ملت عراق در اربعین

تقدیر و تشکر سفارت ایران در بغداد از میهمان نوازی ملت عراق در اربعین