مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 20 شهریور 1401 ساعت 17:322022-09-11حوادث

تهران / مرگ دختر اهوازی به دلیل آزار و اذیت


عموی این دختر جوان هدف تحقیقات قرار گرفت؛ وی به بازپرس کشیک قتل گفت: برادرزاده ام قبل از مرگش روی تخت بیمارستان ادعا کرده بود، توسط فرد یا افراد ناشناس از محل کارش در اهواز به خانه ای در شمال ایران ربوده شده و در آنجا هدف ضرب و جرح و آزار و اذیت وحشتناک قرار گرفته است.

- یک دختر جوان اهوازی به دلیل ضرب و جرح و آزار شیطانی به قتل رسید.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازتسنیم، شنبه 19 شهریورماه جاری، پرسنل بیمارستان ابن سینا در شهرزیبای تهران مرگ مشکوک دختر جوانی را به مرکز فوریت های پلیسی 110 گزارش دادند.

  با اعلام این خبر، ماموران کلانتری 133 شهرزیبا، تیمی از کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی به همراه محمدتقی شعبانی؛ بازپرس ویژه قتل شعبه دهم دادسرای امور جرائم جنایی راهی بیمارستان ابن سینا شدند و تحقیقات میدانی را آغاز کردند.

  تیم جنایی پس از حضور در محل مورد نظر با جسد دختر 25 ساله ای مواجه شدند که بر اثر ضرب و جرح و آزار و اذیت به کام مرگ فرو رفته بود که در گام نخست مشخص شد، متوفی اهل شهر اهواز بوده و 2 روز قبل توسط عموی خود به این مرکز درمانی منتقل شده است.

  بدین ترتیب عموی این دختر جوان هدف تحقیقات قرار گرفت؛ وی به بازپرس کشیک قتل گفت: برادرزاده ام قبل از مرگش روی تخت بیمارستان ادعا کرده بود، توسط فرد یا افراد ناشناس از محل کارش در اهواز به خانه ای در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تهران / مرگ دختر اهوازی به دلیل آزار و اذیت

تهران / مرگ دختر اهوازی به دلیل آزار و اذیت