مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 20 شهریور 1401 ساعت 14:322022-09-11سياسي

علی مجتهدزاده: استعفای انسیه خزعلی کافی نیست، باید پیگرد قانونی هم شود


در دولتی که رییسش گفته «اگر پسر برود، پدر هم باید برود» چرا مهاجرت فرزند معاون رییس جمهوری نه توسط خود ارکان اطلاع رسانی دولت بلکه توسط رسانه ها و آن هم اول فعالان رسانه ای خارج از کشور باید اطلاع رسانی شود؟ اگر چنان اعتقادی در دولت وجود دارد چرا موضوع .

- در دولتی که رییسش گفته اگر پسر برود، پدر هم باید برود چرا مهاجرت فرزند معاون رییس جمهوری نه توسط خود ارکان اطلاع رسانی دولت بلکه توسط رسانه ها و آن هم اول فعالان رسانه ای خارج از کشور باید اطلاع رسانی شود؟ اگر چنان اعتقادی در دولت وجود دارد چرا موضوع فرزند معاون رییس جمهوری مخفی مانده بود؟ علی مجتهدزاده، وکیل دادگستری طی یادداشتی در روزنامه اعتماد نوشت: ماجرای مهاجرت فرزندان مقامات و مسوولان کشور به خارج از کشور در روز های اخیر با اخبار مربوط به مهاجرت تحصیلی فرزند معاون یکی از وزرا و همین طور اقامت پسر معاون امور زنان و خانواده رییس جمهوری در کانادا، باز هم مورد توجه افکار عمومی قرار گرفته و درباره آن بحث های زیادی مطرح شده.

در این نوشته قصد دارم نکته حقوقی درباره همین موضوع مطرح کنم.

نکته اول این است که مهاجرت از مسیر قانونی و بدون استفاده از رانت یک حق است که تمام شهروندان دارای شرایط، اعم از اینکه وابسته مقامات هستند یا خیر باید بتوانند در صورت تمایل از آن بهره


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

علی مجتهدزاده: استعفای انسیه خزعلی کافی نیست، باید پیگرد قانونی هم شود

علی مجتهدزاده: استعفای انسیه خزعلی کافی نیست، باید پیگرد قانونی هم شود