مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 20 شهریور 1401 ساعت 13:472022-09-11سياسي

باید به جوانان برای بزرگداشت هفته دفاع مقدس میدان بدهیم


باید در شهرها و روستاهای شهرستان به جوانان میدان بدهیم تا با افتخار در برگزاری برنامه های بزرگداشت هفته دفاع مقدس دخیل باشند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از روابط عمومی فرمانداری اصفهان، محمدعلی احمدی فرماندار اصفهان در جلسه شورای ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت شهرستان که پیرامون هماهنگی برنامه های گرامی داشت هفته دفاع مقدس برگزار شد، با تأکید بر اینکه ما باید به ابعاد مختلف دفاع مقدس بپردازیم، اظهار کرد: اگر ما هر روز بخواهیم یادواره دفاع مقدس برگزار کنیم همچنان محور و سوژه جدید در باب بزرگداشت هفته دفاع مقدس وجود دارد که می توانیم به آنها بپردازیم.

وی افزود: توجه به ابعاد مختلف دفاع مقدس بسیار حائز اهمیت است و بزرگداشت هفته دفاع مقدس نمودار مجموعه ای از برجسته ترین افتخارات ملت قهرمان ایران در دفاع از حریم این سرزمین است.

احمدی به تقارن هفته دفاع مقدس امسال با دهه سوم ماه صفر اشاره کرد و گفت: این تقارن فرصت مناسبی برای برگزاری برنامه های ویژه ایام پایانی ماه صفر با حضور هیأت های مذهبی در هفته دفاع مقدس است که بایستی مورد توجه ویژه قرار دهیم.

فرماندار اصفهان بر لزوم محوریت مساجد و محله ها در بزرگداشت هفته دفاع مقدس تأکید کرد و افزود: هماهنگی با شهرداری ها و مراکز مردمی برای ترویج روحیه ایثارگری و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باید به جوانان برای بزرگداشت هفته دفاع مقدس میدان بدهیم

باید به جوانان برای بزرگداشت هفته دفاع مقدس میدان بدهیم