مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 20 شهریور 1401 ساعت 13:172022-09-11بين الملل

فرود هواپیمای حامل تسلیحات رژیم صهیونیستی در باکو


منابع رسانه ای، امروز با اشاره به تداوم صادرات تسلیحات رژیم صهیونیستی به جمهوری آذربایجان، از فرود یک فروند هواپیمای حامل سلاح های صهیونیستی در باکو خبر دادند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، بر اساس اطلاعات منتشر شده در شبکه های اجتماعی، بامداد امروز (یکشنبه، 21 سپتامبر)، یک هواپیمای باری آذربایجان حامل تسلیحات رژیم صهیونیستی از فلسطین اشغالی به باکو بازگشت.

      بر اساس این گزارش، این هواپیمای باری از نوع بویینگ 747، در چارچوب معاملات تسلیحاتی آذربایجان با صهیونیستها بامداد امروز، از مبدا تل آویو، وارد باکو شد و هواپیمای مذکور حامل سلاح و مهمات برای آذربایجان بود.

وزارت جنگ رژیم صهیونیستی، دیروز (شنبه) در گزارشی از افزایش قابل توجه صادرات سلاح از این رژیم به کشورهای دیگر در دو سال خبر داد و مدعی شد که حجم صادرات سلاح در سال 2021 به 11.

3 میلیارد دلار رسیده بود.

به نوشته وبگاه عربی 21،  بنی گانتز وزیر جنگ رژیم صهیونیستی بدون ذکر آمار دقیقی، در این باره گفت که صادرات سلاح در سال 2022 به مراتب بیشتر از سال گذشته میلادی است که این موضوع می تواند به دلیل جنگ اوکراین و افزایش مشتری های سلاح از کشورهای اروپایی باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرود هواپیمای حامل تسلیحات رژیم صهیونیستی در باکو

فرود هواپیمای حامل تسلیحات رژیم صهیونیستی در باکو