مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 20 شهریور 1401 ساعت 13:122022-09-11پزشكي

مناسب ترین قیمت عدس درشت ایرانی در ارومیه


استفاده از عدس و سویق عدس سنگی ایرانی سوخت و ساز را در بدن کنترل کرده و به کاهش بیماری های آلزایمر، پوکی استخوان و دیابت کمک زیادی می کند.

- از مهم ترین خواص عدس قرمز ایرانی این است که می تواند پوست را شاداب و جوان نگه دارد، افرادی که از چین و چروک های زیاد روی پوست خود رنج می برند می توانند از عدس قرمز استفاده کنند.

روش درست کردن ماسک صورت با استفاده از عدس به این صورت است که باید 60 گرم عدس قرمز را خیس کرده و به مدت یک شب نگهداری کنید سپس روز بعد آن ها را از آب درآورده و بکوبید و در مرحله بعد 1 قاشق چای خوری شیر را به همراه 2 قاشق روغن بادام و 3 قاشق پودر پوست پرتقال ترکیب کرده و روی صورت بمالید و بعد از 30 دقیقه آن را با آب سرد بشویید.

در صورتی که قصد خرید این محصول را دارید می توانید با مشاورین فروش با تجربه مجموعه برندینگ تماس بگیرید و تمامی سوالات خود را در رابطه با خرید این محصول بپرسید.

بهتر است بدانید عدس ایرانی ضرغامی برای بهبود عملکرد مغز انسان بسیار مفید بوده و میزان آهن مورد نیاز بدن را به صورت قابل توجهی تامین می کند.

  قیمت عدس ایرانی شاید برایتان جالب باشد بدانید درست است که قیمت عدس ایرانی در حال حاضر در بازار بسیار بالا تر از نرخ خود  نسبت به سال های گذشته رسیده است اما با توجه به خواصی که دارد قیمت آن  به مراتب بسی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مناسب ترین قیمت عدس درشت ایرانی در ارومیه

مناسب ترین قیمت عدس درشت ایرانی در ارومیه