مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 20 شهریور 1401 ساعت 08:372022-09-11دانش

آغاز ثبت نام کارشناسی ارشد بدون آزمون دانشگاه آزاد


ه ارائه اصل مـدرک کارشناسی (لیسانس) خـود نیستند، باید اصل گـواهی تأییـد شده دال بـر فراغت از تحصیل را کـه توسـط دانشـگاه محـل تحصیل با قید معدل صادر شده باشد، - پذیرفته شدگانی که به دلایلی قـادر بـه ارائه اصل مـدرک کارشناسی (لیسانس) خـود نیستند، باید اصل گـواهی تأییـد شده دال بـر فراغت از تحصیل را کـه توسـط دانشـگاه محـل تحصیل با قید معدل صادر شده باشد، بـه همـراه ریز نمرات تأیید شده ارائه نمایند.

ثبت نام پذیرفته شدگان دوره بدون آزمون کارشناسی ارشد (ویژه استعدادهای درخشان) دانشگاه آزاد اسلامی از امروز یکشنبه 20 شهریور آغاز می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، افراد واجد شرایط می توانند از ساعت 10 صبح امروز یکشنبه 20 شهریور لغایت سه شنبه 22 شهریور ماه با مراجعه به سامانه آموزشیار به آدرس edu.

iau.

ac.

ir ، مطابق جدول زمانی اعلام شده نسبت به ثبت نام خود به صورت مجازی اقدام نمایند.

لازم به ذکر است پذیرفته شدگان می توانند جهت اطلاع از شرایط و ضوابط ثبت نام به راهنمای ثبت نام که از شنبه 19 شهریور ماه در سامانه مرکز سنجش، پذیرش و فارغ التحصیلی دانشگاه آزاد اسلامی به آدرس sanjesh.

iau.

ir قرارخواهد گرفت، مراجعه نمایند.

مرکز سنجش، پذیرش و امور فارغ التحصیلی دانشگاه آزاد اسلامی اعلام کرد که عــدم مراجعــه پذیرفتــه شــدگان بــه ســامانه آموزشیار در بازه زمان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز ثبت نام کارشناسی ارشد بدون آزمون دانشگاه آزاد

آغاز ثبت نام کارشناسی ارشد بدون آزمون دانشگاه آزاد