مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 20 شهریور 1401 ساعت 08:222022-09-11پزشكي

طرح آگاهسازی پیشگیری از معلولیتهای دوران سالمندی اجرا می شود


طرح آگاهسازی پیشگیری از معلولیتهای دوران سالمندی با هدف ارتقاء دانش ،تغییر نگرش و در نهایت تغییررفتار در گروه های هدف میانسال و سالمند اجرا می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک زیدوند صبح امروز در کارگاه آگاهسازی پیشگیری از معلولیتهای دوران سالمندی اظهار کرد: طرح آگاهسازی پیشگیری از معلولیتهای دوران سالمندی با هدف ارتقاء دانش ،تغییر نگرش و در نهایت تغییررفتار در گروه های هدف میانسال و سالمند اجرا میشود.

وی افزود: این طرح با هدف ارتقاء دانش، تغییر نگرش و در نهایت تغییررفتار در گروه های هدف میانسال و سالمند با محوریت موضوعات سکته مغزی،بیماری قلبی- عروقی، استئوپروز، آرتروز، دیابت و سقوط طراحی شده است.

سرپرست بهزیستی استان مرکزی خاطر نشان کرد : مسئله سالمندی جمعیت که به دلایل مهمی از جمله کاهش میزان مرگ و میر ناشی از پیشرفت های علوم پزشکی ،بهداشت، آموزش و پرورش و در نتیجه افزایش نرخ امید به زندگی و طول عمرمطرح شده، پدیده نسبتا نوینی است.

زیدوند ادامه داد: از آنجا که این پدیده در کلیه جنبه های زندگی جوامع بشری تحولات قابل ملاحظه ای بوجود می آورد، لذا مقابله با چالشهای پدیده و اتخاذ سیاستهای مناسب در جهت ارتقاء وضعیت جسمی، روانی و اجتماعی سالمندان از اهمیت ویژه ای برخوردار می باشد وی بیان داشت : استان مرکزی با دارا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح آگاهسازی پیشگیری از معلولیتهای دوران سالمندی اجرا می شود

طرح آگاهسازی پیشگیری از معلولیتهای دوران سالمندی اجرا می شود