مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 20 شهریور 1401 ساعت 08:172022-09-11سياسي

شهید علی عجم لو: با وحدت خود پشتیبان روحانیت و ولایت فقیه باشید


در وصیت نامه شهید علی عجم لو می خوانید: به امت حزب الله سفارش می کنم که راه شهدا را ادامه دهید و جبهه های اسلام را گرم نگه دارید و با وحدت و اتحاد خود پشتیبان روحانیت و ولایت فقیه باشید.

- به گزارش خبرگزاری فارس از قم، شهید علی عجم لو در تاریخ چهارم آذرماه 1350 در شهر مقدس قم به دنیا آمد.

وی در تاریخ یازدهم آبان ماه 1364، به منطقه جنوب جهت دفاع از کشور در برابر هجوم رژیم عراق اعزام شد و در اثر ترکش  و جراحات جنگی در عملیات والفجر8 در منطقه فاو در تاریخ چهارم اسفندماه 1364، به درجه عظیم شهادت نائل شد.

در ادامه وصیت نامه این شهید والامقام را می خوانید.

بسمه تعالی با سلام و درود خدمت آقا امام زمان، حضرت ولی عصر(عج) هادی رزمندگان در شب های عملیات و خدمت نایب برحقش رهبر کبیر انقلاب اسلامی و با شهادت بر این که محمد(ص) رسول خدا است و خدایی جز خداوند یگانه نیست و علی ولی خداست، وصیت نامه ام را آغاز می کنم.

شکر خدای را که ما را مسلمان و از شیعه و محبان علی(ع) و آل علی قرار داد و شکر خدای را که به ما توفیق خدمت و شرکت در جهاد و جبهه های جنگ را داد.

و اما سخنی چند با شما عزیزان، راه سعادت و خوشبختی در این دنیا و آن دنیا تنها راه اسلام است و ما باید راه و روش زندگیمان را با اسلام وفق بدهیم و فرامین الهی را انجام دهیم، امر به معروف و نهی از منکر را فراموش ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهید علی عجم لو: با وحدت خود پشتیبان روحانیت و ولایت فقیه باشید

شهید علی عجم لو: با وحدت خود پشتیبان روحانیت و ولایت فقیه باشید