مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 19 شهریور 1401 ساعت 23:322022-09-10سياسي

معجزه عشق در طریق الحسین (ع) + فیلم و عکس


در سرزمین کربلا، راویان باید ثبت کنند احوال عاشقانی را که چشم روزگار را به حیرانی واداشته، احوالی که جز با منطق عشق نمی توان معنایش کرد و جز عشق نمی تواند چنین معجزه ای را رقم بزند.

- خبرگزاری فارس مازندران ـ محسن قبادیان می گویند زیبایی هایش را باید حس کنی؛ با همه وجودت، طعم شیرینش را باید بچشی؛ با تک تک سلول هایت و عظمتش را باید درک کنی؛ با تمام احساست.

در طریق الحسین؛ در مسیر 80 کیلومتری میان نجف و کربلا و در میان 1452 ستون بهشتی اش، چشمِ سَر انگار در تماشای زیبایی ها، ناتوان ترین است.

اینجا باید چشم دل گشود برای تماشای بخشی کوچک از دریای بی کران عشق و دلدادگی.

اینجا باید روایت نگاران قلم ها بهه دست گیرند و در سرزمین کربلا، ثبت کنند احوال عاشقانی را که چشم روزگار را به حیرانی واداشته، احوالی که جز با منطق عشق نمی توان معنایش کرد و جز عشق نمی تواند چنین معجزه ای را رقم بزند، آری مجنون های تاریخ انگشت شمارند اما بیا در عراق تا میلیون ها مجنون را ببینی و غرق شوی در دریای عشاق که کرانه ای ندارد.

اینجا نجف است، زمینی که غرائب بسیار در خود نهفته و جز برای اهل سِر نجوایی ندارد، پرده ای کنار نمی زند و سکوت نخواهد شکست، اینجا محل پهلو گرفتن کشتی نوح است در فرجام توفان، اینجا محل آرمیدن ابدی آدم ابوالبشر است، اینجا محل سلوک هود و صال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معجزه عشق در طریق الحسین (ع) + فیلم و عکس

معجزه عشق در طریق الحسین (ع) + فیلم و عکس