مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 19 شهریور 1401 ساعت 13:422022-09-10دانش

برگزاری مراسم نودانشجویان «علوم توانبخشی» با بازدید از بیمارستان


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، شورای فرهنگی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی، با حضور رییس دانشگاه، معاونان فرهنگی دانشجویی و آموزشی، - برگزاری مراسم نودانشجویان علوم توانبخشی با بازدید از بیمارستان مراسم دانشجویان ورودی جدید دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی با تور یک روزه بازدید از مرکز روانپزشکی رازی و بیمارستان توانبخشی رفیده برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، شورای فرهنگی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی، با حضور رییس دانشگاه، معاونان فرهنگی دانشجویی و آموزشی، رییس اداره فرهنگی و فوق برنامه دانشگاه، نماینده بسیج جامعه پزشکی دانشگاه و نمایندگان بسیج دانشجویی و شورای صنفی دانشجویان دانشگاه تشکیل جلسه داد.

حمیدرضا خانکه رییس دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی گفت: در آستانه سال تحصیلی جدید هستیم از معاونت فرهنگی دانشجویی که در این مدت اقدامات اساسی در سطح خوابگاه های دانشجویی داشتند و با منابع محدود سعی کردند امکانات خوبی را مهیا کنند، تشکر و قدردانی می کنم.

در ادامه، محمد سعید خانجانی معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی گفت؛ برای ورود دانشجویان جدید آمادگی نسبی داریم و مقدمات برای شروع ترم جدید مهیا شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری مراسم نودانشجویان «علوم توانبخشی» با بازدید از بیمارستان

برگزاری مراسم نودانشجویان «علوم توانبخشی» با بازدید از بیمارستان