مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 19 شهریور 1401 ساعت 10:422022-09-10اقتصادي

توانایی و بلوغ ایران خودرو برای خودارزیابی در حوزه HSE


مدیرکل بازرسی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: ایران خودرو و شرکت های مشابه که دارای HSE قوی و کارآمد هستند می توانند خودارزیابی انجام داده و نتایج آن را به اداره کل بازرسی کار ارسال کنند تا مورد بررسی قرار گیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایکوپرس- احمد پرنده، در گردهمایی نمایندگان گروه صنعتی ایران خودرو در حوزه ایمنی و بهداشت افزود: در طول یک سال 360 هزار بازرسی از کارگاه ها برای نظارت بر مقررات ایمنی کار توسط بازرسان صورت گرفته و بیش از یک میلیون و پانصد هزار نفر ساعت آموزش ایمنی توسط مرکز تحقیقات، تعلیمات، حفاظت و بهداشت کار انجام شده است.

وی افزود: یکی از روش های موثر برای پوشش گسترده ایمنی کار کشور، توجه به نقش نهادهای حاکمیتی از طریق نظارت بر خودارزیابی واحدهای اقتصادی بزرگ مشمول قانون کار است.

پرنده با اشاره به نقش مسوولانه ایران خودرو در حوزه سلامت کارکنان، گفت: حضور ما در این جلسه و استماع گزارش اقدامات ایران خودرو در حوزه ایمنی کار و اقدامات اصلاحی فرآیند بهبود شرایط محیط کار و اجرای برنامه هایی برای سلامت جان کارگران و به کارگیری متخصصان ایمنی و تشکیل کمیته های حفاظت و حضور فعال مدیران HSE این امید را به ما می دهد که در ایران خودرو برنامه های خوبی برای صیانت نیروی کار صورت گرفته و با این اطمینان، ما از بازرسا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توانایی و بلوغ ایران خودرو برای خودارزیابی در حوزه HSE

توانایی و بلوغ ایران خودرو برای خودارزیابی در حوزه HSE