مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 19 شهریور 1401 ساعت 08:272022-09-10حوادث

قاتل: 6روز جنازه راننده را در خودرو خودش حمل می کردم


با پیشنهاد مبالغ بالا راننده تیبا را به مکان خلوتی بردیم تا خودرو را سرقت کنیم ولی او مقاومت می کرد و رمز کارت های بانکی اش را نمی داد.

به همین دلیل او را با ضربات چاقو وادار کردیم تا رمزها را بدهد.

- روزنامه خراسان نوشت: پانزدهم مرداد خانواده یک راننده میان سال با مراجعه به اداره جنایی پلیس آگاهی خراسان رضوی اعلام کردند که راننده 55 ساله که با خودروی تیبا در یکی از شرکت های تاکسی اینترنتی فعالیت دارد، سوار بر خودرو از منزل خارج شده و دیگر بازنگشته است.

طولی نکشید که با لو رفتن تردد خودروی تیبا در شهر، سرنخ مهمی به دست آمد و کارآگاهان با فرضیه وقوع جنایت، موفق شدند جوان 25 ساله ای به نام ایمان را در بولوار رسالت مشهد شناسایی کنند.

این جوان به قتل راننده 55 ساله تیبا اعتراف کرد اما گفت: برادرم علی که متواری است راننده را با طناب در جاده کلات خفه کرد و سپس جسد او را در بولوار رسالت دفن کردیم.

با کشف جسد، بررسی های تخصصی برای دستگیری متهم فراری ادامه یافت تا این که بالاخره رصدهای اطلاعاتی نشان داد وی به شهرستان زابل گریخته است.

با این حال کارآگاهان متهم 31 ساله را در زابل دستگیر و به مشهد منتقل کردند.

این جوان که همه چیز را لو رفته می دید، در همان بازجویی های اولیه لب به اعتراف گشود و گفت: با پیشنهاد مبالغ بالا راننده تیبا را به مکان خ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قاتل: 6روز جنازه راننده را در خودرو خودش حمل می کردم

قاتل: 6روز جنازه راننده را در خودرو خودش حمل می کردم