مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 19 شهریور 1401 ساعت 07:272022-09-10اقتصادي

انجام بیش از 12 هزار نقطه ضخامت ‎سنجی در شرکت نفت و گاز گچساران


مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران از انجام 12 هزار و 525 نقطه ضخامت سنجی از ابتدای امسال تاکنون در این شرکت خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گچساران مهرداد کاهکش در جمع خبرنگاران اظهار کرد: آزمایش‎های ضخامت سنجی، آلتراسونیک و بررسی نقاط مستعد خوردگی 12 هزار و 525 نقطه مستعد خوردگی شامل 320378دسی متر مربع انجام شد.

وی بیان کرد: در تاسیسات و خطوط لوله شامل 4 ایستگاه تقویت فشار ضعیف گچساران، ایستگاه های تقویت فشار و تزریق گاز گچساران و نرگسی، مجتمع گاز و گاز مایع 1200، چندراهه های گازی گچساران و لخته گیر سیاهمکان این اقدام با موفقیت انجام شده است.

مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران تصریح کرد: انجام این فعالیت در 68 نقطه کاهش ضخامت مشاهده و شناسایی و تعویض آنها در دستور کار قرار گرفت.

 کاهکش عنوان کرد: شناسایی این نقاط به منظور ایمن‎سازی محیط کارکارکنان، تاسیسات شرکت و جلوگیری از وقوع حوادث است.

مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران خاطرنشان کرد: تعمیرات اساسی و بازرسی دوره ای تجهیزات و تاسیسات در کارخانه‎ها و واحدهای مختلف به میزان 180 نفر در روز انجام شد.

 وی گفت: این اقدام با انجام تعمیرات اساسی و بازرسی دوره ای تجهیزات و تاسیسات، نقاط ضعف و بحرانی تجهیزات و تاسیسات شناسایی و برنامه ریزی برای تعمیر و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انجام بیش از 12 هزار نقطه ضخامت ‎سنجی در شرکت نفت و گاز گچساران

انجام بیش از 12 هزار نقطه ضخامت ‎سنجی در شرکت نفت و گاز گچساران