مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 18 شهریور 1401 ساعت 22:572022-09-09بين الملل

ترکیه به هند و تایوان پهپاد بیرقدار نمی فروشد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، «خلوق بیرقدار» رییس اجرایی شرکت فناوری بایکار ترکیه که ساخت پهپاد های بیرقدار را بر عهده دارد، در مصاحبه ای گفت که در حال حاضر هیچ جنگی بدون استفاده از پهپاد ها قابل تصور نیست.

- رییس اجرایی شرکت بایکار ترکیه در مصاحبه ای گفت که به هند و تایوان پهپاد نمی فروشد و بیرقدار فقط به کشور های دوست فروخته خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، خلوق بیرقدار رییس اجرایی شرکت فناوری بایکار ترکیه که ساخت پهپاد های بیرقدار را بر عهده دارد، در مصاحبه ای گفت که در حال حاضر هیچ جنگی بدون استفاده از پهپاد ها قابل تصور نیست.

او به روزنامه نیکی آسیا گفت که هیچ بحثی در شرکت بایکار برای فروش پهپاد های بیرقدار به تایوان وجود ندارد و همزمان این شرکت به دقت صنعت پهپادسازی چین را تحت نظر دارد و این کشور از بزرگترین سازنده های پهپاد های جاسوسی و رزمی در جهان به شمار می رود.

خلوق بیرقدار که به همراه برادرش سلجوق شرکت بایکار را اداره می کنند، تأکید کرد: فناوری هواپیما های بدون سرنشیت اکنون در تمامی جنگ ها ضروری است و نیاز به آن ها در آینده بیشتر خواهد شد و کسی که از آن ها استفاده نکند، طرف بازنده جنگ خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترکیه به هند و تایوان پهپاد بیرقدار نمی فروشد

ترکیه به هند و تایوان پهپاد بیرقدار نمی فروشد