مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 18 شهریور 1401 ساعت 14:072022-09-09سياسي

حماسه اربعین نمایش قدرت جهان اسلام است


حماسه اربعین نمایش قدرت جهان اسلام و بزرگترین محمل معرفی شیعه و نهضت سرخ حسینی به جهانیان است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ساوه، حجت الاسلام جعفر رحیمی در خطبه های امروز نماز جمعه ساوه با اشاره به فرارسیدن ایام اربعین حسینی گفت: حماسه اربعین نمایش قدرت جهان اسلام و بزرگترین محمل معرفی شیعه و نهضت سرخ حسینی به جهانیان است.

وی با بیان اینکه راهپیمایی اربعین بستری برای عینیت یافتن فرهنگ عاشورایی در مقابله با دشمنان اسلام و تفکرات تکفیری است، افزود: این فرصت بزرگ موهبتی الهی است که خداوند اراده فرموده تا نشان دهد که کشتی نجات امام حسین ( ع ) با سرعت بیشتری به‏ سوی ساحل نجات حرکت می‏کند.

  امام جمعه ساوه خاطرنشان کرد: حضور ده‏ ها میلیونی مردم از 40 کشور جهان با تنوع مذهبی، نژادی ، قومی، سنی و جنسیتی نماد قدرت نرم شیعه و وحدت مسلمین در شرایط حساس کنونی است لذا باید نسبت به اختلاف افکنان و یا حرکت‏های غیرهوشمندانه و حاشیه‏ای به‏شدت مقابله کرد.

وی با تاکید بر اینکه حضور در پیاده روی های اربعین حسینی در حقیقت حضور در همایش عظیم و عمومی برای تجدید عهد با امام معصوم ( ع ) است اضافه کرد: در روایات آمده است که هر کسی از خانه اش به قصد زیارت قبر حسین بن علی خارج شود، اگر پیاده یا سواره باشد با هر قدمی، حسنه ای برایش نوشته شده و گناهی از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حماسه اربعین نمایش قدرت جهان اسلام است

حماسه اربعین نمایش قدرت جهان اسلام است