مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 18 شهریور 1401 ساعت 13:222022-09-09اجتماعي

لغو سفرهای اتوبوسی از مشهد به عراق


هیچ بلیتی به سمت مرزهای کشور عراق از پایانه مسافری امام رضا(ع) در مشهد فروخته نخواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد، مشکلات به وجود آمده در خصوص حمل و نقل زائران در عراق باعث ترافیک و شلوغی مرزها شد.

  احمد وحیدی، وزیر کشور که به خاطر مشکلات در مرزها به عراق رفته است، در گفتگویی اعلام کرد که با وزیر کشور عراق دیدار داشته و درباره سرعت دادن به روند انتقال زوار به داخل عراق، استفاده از وسایل حمل ونقل ایران در داخل عراق و حل مشکل اتباع مقیم ایران به توافق رسیده است و مسئولان عراقی قول داده اند تا مشکل را حل کنند.

وی افزود: ظرفیت های عراق و پایانه های مرزی به هیچ وجه پاسخگوی تعداد زائران نیست و توصیه می کنیم افراد به سمت مرزها نروند.

  محسن داری فرماندار مشهد در گفت و گو با خبرنگار فارس در مشهد، با اشاره به بسته شدن مرز،گفت: بنا بر مصوبات اعلام شده به علت مسدود شدن مرزهای  [سفرهای اتوبوسی از مشهد به عراق لغو شد] زمینی تردد به سمت کشور عراق، هیچ بلیتی به سمت این مقاصد از پایانه مسافری امام رضا(ع) در مشهد فروخته نخواهد شد.

وی افزود: همچنین برای زائرانی که به قصد زیارت بارگاه منور رضوی در شهر مشهد حضور دارند، تصمیم گرفته شد تا برنامه ریزی برای اعزام آنها به نزدیکترین مقصد صورت پذیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لغو سفرهای اتوبوسی از مشهد به عراق

لغو سفرهای اتوبوسی از مشهد به عراق